one way or another.

Hallstahammar idag och skola! På eftermiddagen kom en som har överlevt förintelsen, en föredetta nynazist och en föredetta grovt kriminell och gängledare och föreläste om våld. Det var äkta och från verkligheten och handlade om hur hat uppstår i en människa. Djupt rörande och från hjärtat. Efter det åkte vi iallafall hem och sen har jag fixat lite i stallet, men inte ridit, gymmat & pluggat! Så duktig är jag faktiskt! Pluggade till ett stort teoretiskt dressyrprov som vi har imorn. Det är om hästens utbildningsskala, ryttarens sits och hjälper, ridbanans vägar och en del annat! Sånt man egentligen vet men har svårt att sätta ord på. Iallafall så känner jag mig ganska förberedd nu så GODNATT!
rätt ful, några dagar gammal bild.
Solnedgång över Strömsholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0