Once upon a time..

Det gick ganska segt att komma upp i morse. Men det gick. Efter morgonstalltjänsten gick jag å la mig igen :) Fast sov inte så länge för innan lunch sprang jag en runda, ca 4 km. På ridningen red vi ut i solen och det va såååå fint ute! Unghästarna busade i hagen och slottet i snö och sol är bland det finaste man kan se.
Imorse såg det ut såhär:
Agriastallet rakt fram, Markan till vänster.
Gula ridhuset.
Vita ridhuset och Vita stallet.
Norra stallet & Spottlådan
Gula & Vita ridhuset
Vita & Norra stallet, dressyrbanan i mitten
Vita ridhuset.
Agriastallet
Jossan & Elin va också morgonpigga!
Markan
Alla bilerna är helt oredigerade och tagna med mobilen, så det kan vara lite kass kvalité, men vad gör det?
Nu ska jag softa lite fram till middagen, sen ska jag & Tessi ut och powerwalka och sen gymma!

Kommentarer
Postat av: madde

asså ditt efternams passar jävligt bra på dig alltså just SUNDqvist XD för jäklar vad hälsosam du är !

2011-01-27 @ 15:42:42
URL: http://http//diddilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0