A new world.

Hallå där! Vårterminen igång och det känns förhimla bra! Känns fräscht liksom! Anlände ca 16 i söndags och hann efter det med att rida, äta på Gula Hästen och ha überkult med mina saknade kåmpizar! Garvade sönder totalt och hade det görbra! Idag så har vi vart i hallstahammar, på kantzowska, för att kolla in hur det såg ut där år 2011. Inte mycket som var annorlunda. Nåväl. När vi kom hem ( ca 16) så var jag nere i stallet och mockade och fixade. Klockan 17 sprang jag, Tessi & Mickis. Klockan 17.40 (ungefär) åt vi. Supergod åsen-mat! Saknat det lite (läs: mycket) faktiskt. Åt på cirka en kvart, sen drog vi ner till gymmet! Jag & tessi iallafall. Eller ja, vi fick lite sällskap av erik också. Pumpade stenhårt fram till 19! Och så lite solarium på det. Sen har jag myst framför tvn med dom andra. :) Bra dag, och det är såå härligt att vara tillbaka! Våren kommer bli så bra, så bra! Det vet jag bara. So long!
Å snart ser det ut såhär, HEJ HIMMELRIKE?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0