These words.

Våran klass är nog den klass som mest uppskattar när sista lektionen är inställd. Det betyder ca 2 timmar tidigare hem och då hinner man rida! Perfekt. Han snubben som kommer och berättar när någon lärare (tyvärr) är sjuk är väldigt populär bland oss kan jag lova! Idag fick han till och med applåder :) Kom alltså hem 4 istället och hann med att rida dressyr. Hon var så fin! Red igenom ordentligt igår och var envis, idag märkte jag skillnad, superkul.  Sen har jag gymmat och även sprungit en runda, har inte gjort det på flera veckor p.g.a. benhinneinflammation och kyla. Benen var det ingen fara med, men jag kände att ännu är det för kallt för att dissa motionscykeln och springa ute istället. Drömmer om sommarvärme!!
Änsålänge ser det ut såhär.. Men som tur är så är jag på bästa stället om man vill slippa vinter-depp! Kanonvänner och uppvärmda stall och ridhus fixar många problem kan jag lova!
Nu ska jag sova, imorn är det stallet 5 i 7 eller halshuggning. Eller okej, kanske inte halshuggning, men det är bäst att va på plats då iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0