Keep holding on.

Oj, vilket jobbig dag detta blev! Mått som en påse skridskor och haft jobbiga lektioner på KZ. Imorse var jag i stallet 6 för att fixa inför Lucia. Vid 7 red vi in i Vita Ridhuset som tärnor och Tessi som Lucia på Linneas fjording Oden! Detta blev dagens höjdpunkt. Och det var över innan klockan hade hunnit bli 8. Vi fikade också i stallet efter och det var mys! Lägger upp lite bilder sen!
Sen var det alltså KZ. Jobbig dag, jobbigt svenska-prov, jobbig idrott, jobbigt väder, ja! Jag tänker kämpa mig igenom den här sista tiden nu innan lovet, så får det bära eller brista! Dag för dag. Bara för att göra saker och ting lite värre så har jag jobbigaste stalltjänsterna man kan ha i röda, även på helgen, samt max antal stalltjänster man kan ha i gäst +1! Plus sista plugget innan lovet, ni vet, racet med alla prov och shit? Plus hästen som ska skos, vaccineras och besiktigas.
Sätter igång med allt detta nu genom att leta upp en ipren och börja plugga inför provet imorn. Klockan kvart över 9, när jag äntligen har kommit in i rummet efter stallet!
SÅDÄR! Nu har jag nog klagat färdigt..! Kanske raderar detta tråkiga inlägg, det blev inget roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0