Countdown.

Hade dressyr idag, och det är faktiskt så att jag inte har suttit i sadeln på nästan tre veckor! Lite ringrostigt i början, men det kommer ju snabbt tillbaka. Hade Sheridan, han är inte stor i rörelserna så det var en mjukstart! Har dock riktigt mycket träningsvärk efter gårdagens fyspass! Har även lite från måndagens pilates tror jag, och det lär ju inte bli bättre nu. Men det är bara att vänja kroppen vid vardagen igen! Går nog fort!
För övrigt så kom Hans Horn till Strömsholm idag. Han ska ha träningar för landslagsryttare och andra duktiga ekipage. En annan som anlände var L, joggade henne lite i ridhuset och det kändes såååå bra!
För övrigt har jag haft en ganska lugn och skön dag. Fikade på Markan med polarna efter lunch och pluggade till Hästens hälso- och sjukvårds-prov som vi har på fredag. Hade hopplära och stalltjänster. Sen var dagen slut, japp!
Jossan och Moa påväg till Markan, det röda huset i bakgrunden!
Från vänster: Vita ridhuset, Gula ridhuset, Agriastallet, Markan!
Och nu är dygnet snart slut, halv 12 är klockan. Sova lite nu tror jag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0