After the flood.

Fredag! Klarade mig igenom veckan! Fick godis av mig själv idag för att jag har varit så duktig :') haha.. Nej men det har varit en bra dag. Skrittat ut med Larran. Haft Nina-lektion om tänder och betsling. Lyssnat på information om inriktningarna i 3an och gjort valet! Har vetat hela tiden vad jag ska välja så det var inte svårt! Sportinriktning-Hoppning :) På schemat ligger 3 hoppträningar i veckan! Hur fett?
Och så lite bilder tagna med den charmiga mobilkameran!

Tessi trotsade gravitationens lagar!!
Testar fuskmetoder..
KZ ba!
Våran brödrost är så himla bra! Jämnt resultat varje gång!
Och så ett helt vanligt ekipage! :)
Nu kör vi vidare med helgstalltjänst! Start 06.55 in the morning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0