1000 steg och 1000 mål.

Jag är tillbaka på Strömsholm efter 2 veckors dvala! Jag vet nu hur det känns att ha så hög feber att man har hjärtklappning, krampskakar och är helt rödflammig. Det var inge kult. Känner mig väldigt trött, men frisk nu! :) Nu blir det några jobbiga 2,5 veckor, ska ta igen allt jag missat i skolan, ge igen det folk har hjälpt mig i stallen osv. men sen är det jullooov! Hästen kommer hit på onsdag så jag får lite lugnt dom här första dagarna. Just nu har jag inte så överdrivet mycket att berätta, låter dessa bilder tala istället!
Skumma kapslar som jag har käkat mot mykoplasma..!
Dagens matsedel på Kantzowska! Låter... gott?
Vi har också julpysslat haha! Försökte göra lika fint som i boken.... Close enough!
Och så en fin bild på slottet!:
Nu: sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0