Shine on.

Då va det dags att sätta igång hästarna! Jag red Zeus idag och vi red lite lätt i Kungs innan vi skrittade ut. Red lösgörande, slalom, serpetiner osv. och renodlade hjälperna med halter och tempoväxlingar. Gick kalasbra! Bra start på terminen. Red för Linda Andersson, som vi ska ha i dressyr i år. På eftermiddagen började det regna, och det har det gjort non-stop sen dess. Rocksina longerade jag idag med pessoaselen över bommar. Gick superfint det också!
För övrigt så startade en kurs idag, Undervisningsmetodik. Vi ska ha lektioner för varandra i hoppning, dressyr och stall. Idag var det bara teori och jaa.. jag är inte van vid att sitta i klassrum. Höll på att slockna haha! Inte lovande direkt men. Nu ska jag sova då jag ska vara i stallet från 7 och sen hela dagen imorn! Börjar med en jobbar-helg! Full fart!
Coriograf- Rockans nya boxgranne och min polare Elins häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0