Nothing to fear, but fear itself.

Otursdag!
Glömde massa böcker till skolan- check
Sprang fel på idrotten så jag sprang 1 mil istället för 5 km, med en puls på i snitt 180-185.. check
Kortet funkade inte när jag skulle köpa en grej på sadelmakeriet- check
Köttbullar och potatis både till lunch och middag- check
Hästens högra framhov var varm, även en bit upp på benet. Troligen hände det något när hon skoddes imorse.- check
Glömde padden jag skulle tvätta i stallet- check
Jaja, det räcker. Skön..t iallafall. Har trots allt detta varit på jättebra humör idag! Hoppas att Rocksinas hov är som vanligt imorn också. Hon gjorde min dag idag när vi gick på promenad i solnedgången.
Träffade också Elin med Affe & Lovisa med Cortina. Mysig sensommarkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0