We could have had it all.

Imorse vaknade nog alla till ordentligt eftersom att hela klassen utom några få red ut. Våra skolhästar tycker att det är väldigt kul att få komma ut och dessutom skulle vi till bankbanan och hoppa lite bankar så ja.. Frågan var väl typ vem som skulle ramla av först :) Iallafall så gick det ändå bra och alla satt kvar! Det va ju skitkul och ledet var typ en km långt. Okej, nu krydda jag men det var långt kan jag tala om. Rockan har dock inte riktigt greppat det här med nerhopp utan istället för att hoppa ner så hoppar hon typ rakt ut och lite uppåt.. Apkonstigt.
Iallafall så hade Agneta en miniclinic för oss sen i gula ridhuset inför programridningen som vi ska ha veckan efter lovet. Hon sa väldigt bra saker om bl.a. framridning. Från att vi kom tillbaka från ridningen så fick vi 20 min på oss att komma dit och på den tiden skulle vi hinna med att ta hand om hästarna, putsa grejerna och ha hagbyte.. Dessutom kom förvaltningsstyrelsen precis just då till röda för att inspektera eller nåt. Behöver jag nämna att det var kaos i stallet där ett tag? Haha. Iallafall så har vi nu lunchat och ska ha hästkunskap. Efter det så ska jag packa och åka heeem till molke och imorn åker mamma & jag till Malaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0