I tried to tell you but all I can say is...

Är man skadad på nåt sätt om man som tonåring går upp 7 på morgonen när man egentligen kan sova till halv 12? Kanske. Det är iallafall vad jag gjorde idag. Varför undrar ni då, jo för att rida och springa 4 km. Hurtigt kan tyckas, mycket väl. Iallafall så hade jag tågbanan för mig själv och trimmade över en liten cavaletti och gjorde andra övningar. Gick braaa och det var hur härligt som helst i luften! Idag var också sista dagen med antagningsprov så nu är det lungt här igen :) Eller ja, som vanligt iallafall! Inga nollor med nummerlappar på magen och ryggen kvar.
För övrigt så har jag haft hästkunskap och gymmat. Annars då? Har väl varit en helt vanlig dag, underbar o.s.v. Äh nu måste jag duscha och sova.. Ha det bra kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0