Everything is gonna be okey in the end. If it's not okey, it's not the end.

Vilken dag! Gymmade i hallstahammar idag, MD gym. Kommer ha träningsvärk efter igår och idag.. Ljuvligt! När vi kom hem red jag dressyrträning för Lotta, på GRAND PRIX-BANAN framför SLOTTET i SOLEN. Jag dör lite.. Gick dessutom hur bra som helst! Jobbade med att få dom runt innerskänkeln samtidigt som man har full koll på yttersidan. Gjorde t.ex. en övning där vi red på fyrkantspåret innanför spåret och la volter. Varannan volt hade vi raka hästar och vände för vändande hjälper bara och varannan volt böjde vi och ställde igenom ordentligt så att dom verkligen lyssnade på innertygeln och innerskänkeln. Fina, fina häst alltså! Åååh!
Kass mobilbild, men ni får tänka er in i situationen.. Underbart!
Slottet i motljus.
När jag kom tillbaka så hittade jag en tessi i ett fönster
Så jag tog med henne och gick till slottet.
Det framgår inte så bra i bilderna vilken grymt härlig kväll det var!
Det luktade sommar, sjö, blommor, varm häst, gammalt hus, frisk luft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0