Don't let go, never give up.

Red dressyr på Celine idag, en skolhäst. Hon är känslig och surar lätt ihop om man inte sköter sig. Hon är allra känsligast för handen. Det var bra för mig då jag ibland håller vänsterhanden högre än högerhanden. Hon blev arg på mig direkt då. I slutet gick det bättre och när handen fungerade så blev hon fin.
Hehe det är faktiskt Celine på den här bilden!
Nu har jag haft ridlära med Agneta och ska snart laga mat. Efter det ska vi gå ner till Gula hästen och köpa godis, sen ska jag fixa lite med Rockan inför imorn, då jag ska tävla!
Fin tävlingsbild med finaste Top Gun! Guldsporrarna -10. Snart börjar utesäsongen igen!
Hejs!

Kommentarer
Postat av: johanna

heeej vad fick du för poäng på ditt intagningsprov? skulle vara kul att veta :)

2011-04-01 @ 22:44:42
Postat av: Sofia

När jag började här så var det inget intagningsprov i ridningen. Vi fick vara här på provapå-dagar och rida, men vi fick bara ett utlåtande, det var ingenting som räknades in i antagningspoängen. Det var bara betygen i grundskolan som räknades. Då hade dom ju också RIG som det var intagningsprov till men det finns ju inte i år. Ska du söka?

2011-04-02 @ 00:26:03
URL: http://sofiiasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0