Fifteen percent concentrated power of will.

Svackor är till för att ta sig i kragen och kämpa hårdare. Svackor är till för förändring. Och man mår alltid bättre på andra sidan. Ibland får jag hemlängtan och undrar hur allt skulle se ut om jag aldrig hade åkt, men om finns inte. Det här är mitt livs chans och jag ska ta mig igenom alla motgångar, bli starkare för varje gång. Kämpa och se en möjlighet i varje svårighet istället för en svårighet i varje möjlighet.

Falling down is not a shame, but not standing up again IS.




Jag saknar er mina fina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Och vi saknar dig! <3

men vi ses ju iallafall! hihih

2010-09-28 @ 20:46:42
URL: http://jcapdevila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0