Addicted.

Red nere vid slottet på galoppbanan ikväll, här kommer bilder! * Applause*
Klättrade upp i sadeln på stallbacken
Red förbi lite hagar
Somsagt.
Vid stora gräsbanan framför slottet.
Rocksina tog en powernap.
Sen ville vi ha lite action.
Den här bilden är jag lite kär i.
Strömsholm i mitt hjärta!
Stora gräsbanan med vip- läktaren där.
Mamma, du är guld värd.
Efter några varv på galoppbanan som då alltså går runt stora gräsbanan så blev det lite bomövningar.
Sen blev det in & äta kött & potatisgratäng + kladdkakaa med Matilda & mamma, som har haft föräldrajour & tvingats till att va här hela helgen.
Jag tror inte hon led precis.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för den fina kommentaren under min bild, ler.

Du har alldeles rätt, jag led inte i helgen, det var bara mysigt.

Kram mamsen

2010-09-06 @ 16:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0