swing life away.

I fredags kväll träffade jag fina vänner och hade det super! Paja mobilen också, men det är en annan historia :) Lördag och söndag har jag däremot varit smällsjuk! körtlarna i halsen är svullna så det är svårt att prata, svälja äta och till och med andas! Usch, va rädd för att typ vakna mitt i natten och inte kunna andas eller nåt!

Iallafall kunde jag inte låta bli att tävla på söndagen, gick kanon i första klassen med noll fel och blågul rosett, i andra klassen orkade varken jag eller hästen göra nåt bra verkade det som, inget att hänga upp sig på men bra gick det inte! Jenny följde med och hjälpte till massor! Hon såg också till att jag blev ett par ridbyxor rikare, TACK.
Idag däremot vaknade jag och mådde mycket värre. Åkte in till sjukan då. Fixa lite prover. Kolla om det va körtelfeber. Glad blev jag när det inte va det! 2 månaders ridförbud, nejtack jag klarar mig! Penecillin ska tydligen fixa upp min hälsa på nolltid, 1-2 veckor kanske. Det funkar väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0