Change the world if you want to, do whatever you wanna do.

Vänta lite nu.. Give me a break.. Om två dagar förändras mitt liv!
Fram tills nu har det varit vädligt långt borta och overkligt men nu har jag fått nycklarna till rummet och idag köpte jag till och med en del inredningsprylar. Det är på riktigt. Jag ska flytta till Strömsholm. Min dröm liksom. Punkt.                                                                                                                                                           Hur det känns? KANON! Men det känns mest som att jag ska på ridläger. I tre år.                                                                                                                                                                                                                         
'
Watch out, here I come. ( Nej det har inget att göra med klockan.)
Tog en fika med fina tjejer idag och dom pratade en hel del om sina nya skolor & klasserna, (folk & ni vet det vanliga), hur sjukt är det inte att jag inte har nån koll what so ever?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0