Good times.

Första dagen avklarad! Känns kanon och klassen blir super!
Idag har vi bara gjort en sak med skolan & det va informationsmöte. Sen har vi hittat på lite annat, suttit i vardagsrummet och lärt känna varann nu på kvällen, bor 4 treor i den här korridoren, resten ettor, så det är görbra! Treorna har berättat hur det går till här på strömsholm, hehehee.
Sitta vid datorn hinner man ju inte direkt så mycket iallafall!
Har inte ridit något idag utan släpade med mig Matildan & hästkraken ner till slottet en vända i grimma istället :) Ja, hade inte Matilda i grimma då men... Ah ni fattar.
Imorn är det ridning 09.30 i gula ridhuset! Såå GODNATT gott folk!

Kommentarer
Postat av: Bisse

Men du fia du får inte glömma oss i Målke ;) vi kommer sakna dig!

2010-08-24 @ 12:02:06
Postat av: Mamma

Hej lilla du,

vilken tur att du bloggar så att jag ser att du lever. Jag skulle gärna vilja höra vad 3:orna berättade för er :-)

Jag übernyfiken hur dagen har varit, ring mig när du orkar.

Kram

2010-08-24 @ 12:29:31
Postat av: Sofia herself

Nejdå bisse inte glöms ni bort! Kommer hem på fredag! :)

Och mamsen, vi hörs! :)

2010-08-24 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0